genery1jpg

הצהרת נגישות


אלבר ציי רכב פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי יועץ נגישות מוסמך. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה.

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח- 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו מבצעים סקירה מקיפה של כל יחידות השירות, על מנת לוודא עמידה בתקנים ועל מנת לבחון האם מתאפשרת בהן גישה מלאה לכל אדם. בימים אלה מבצעת החברה שינויים בנקודות השירות, בשירות, בנהלים ובאתרי האינטרנט של הקבוצה, בהתאם לנדרש על פי חוק. כחלק מהיערכות החברה להנגשת השירות ללקוחות עם מוגבלות, מונה רכז נגישות, אשר עבר הכשרה מתאימה בלשכת המסחר ומתעדכן באופן שוטף בנושא הנגישות. אלבר ציי רכב תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה.

הבהרה

באתר זה מבוצעות עבודות תשתית לצורך הטמעה מלאה של תקנות נגישות השירות בדגש על תקנות לאתרי אינטרנט. עד לסיום המועד החוקי תושלם העבודה והאתר יהיה נגיש בהתאם לחוק.
אם הבחנת בבעיה מסוימת באחד מדפי האתר – אנא צרו קשר במייל nirp@albar.co.il ואנו נדאג לחזור אליך בתשובה עדכנית לצורך מתן שירות נגיש. נודע על פירוט מירבי של הבעיה שהבחנת בה לצורך טיפול מהיר ויעיל בפניה.

פרטי רכז הנגישות בחברה

למידע נוסף בנושא ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברתנו - ניר פיק
טלפון: ‎03-6153557
מייל:  nirp@albar.co.il

לנוחיותך, ריכזנו את ההתאמות הקיימות באלבר ציי רכב בהתאם לאופי המוגבלות:

ראיה

  • הודעות דואר דיגיטליות- לאלבר שירותים מתקדמים באמצעותם תוכל לקבל ולקרוא את הודעות הדואר שלך באופן דיגיטאלי ואף להגדיל את הטקסט לצורך קריאה נוחה וקלה של ההודעות.
  • אתר האינטרנט– נמצא בתהליך הנגשה אשר יושלם במסגרת דרישות החוק.

מוקד שירות טלפוני

  • חיות שירות- חיות שירות כגון כלבי נחייה מותרים לכניסה בסניפי החברה.
  • תיעוד רצון לקוח– באפשרותך לבקש מנותן השירות להגדיר בחשבונך את אופן ההנגשה המותאם עבורך. מידע זה יהיה זמין לכלל נותני השירות בחברה  בכל פעם שתפנה לקבל שירות.
  • הדפסה בפונט מוגדל

שמיעה או דיבור

  • "לולאות השראה" (Inductive Loopset)- מכשיר מיוחד המסייע ללקוחות כבדי שמיעה בעלי מכשיר שמיעה מדגם T- נמצא בסיום תהליך פריסה בכל הסניפים בארץ.
  • מתן הוראות באמצעות פקס/כתב יד.
  • השירות הטלפוני של אלבר ציי רכב זמין ונגיש לכלל לקוחות החברה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. שירות המענה הקולי זמין בכל שעות היממה, כל ימות השבוע 24/7 , באמצעותו ניתן לקבל מידע ולבקש עזרה בכל הנוגע לתקלות ברכב. המענה הקולי מותאם בשפה פשוטה ובקצב דיבור איטי וברור, ללא מוסיקת רקע. נציגי אלבר ציי רכב זמינים 24 שעות ביממה ומעניקים שירות מקצועי ומותאם אישית ללקוחות. 

מוטוריקה/כיסא גלגלים

  • סניפים נגישים- אלבר ציי רכב פועלת להנגיש את סניפיה ללקוחות עם מוגבלויות. בין היתר מבוצעות ההתאמות הבאות: התאמת הגישה לסניף, הכשרת עמדות שירות נגישות, שירותי נכים, ועמדות המתנה.